Hem
Main image

Yritystason tekninen tuki Proactilta

Proactin Premium-tuki on suunniteltu tarjoamaan suuryritystasoista tukea, joka auttaa asiakasta saavuttamaan loppukäyttäjien vaatiman palvelutason. Proact tukipalveluja Euroopassa hyödyntää yli 3 500 asiakasta. Tarjoamme asiakkaillemme yhden yhteydenottopisteen ja monia toimittajia kattavan tuen sekä osaavat, monitaitoiset ja sertifioidut teknikot. 

Proactin palvelutasot voidaan räätälöidä vastaamaan yrityksesi tarpeita, ne ovat käytettävissä ympäri vuorokauden ja saatavilla paikallisilla kielillä 14 Euroopan maassa. 

Palkittu 
Proactin tekninen tukihenkilöstö tarjoaa asiakkaillemme kustannustehokasta ja korkealaatuista palvelua. Vuonna 2011 suoritettu riippumaton tutkimus listasi Proactin mm. johtavaksi NetApp-tukikumppaniksi Euroopassa. 

Tuki paikallisella kielellä
Uskomme, että asiakkaan omalla alueella toimiva, asiakkaan kanssa samaa kieltä puhuva ja asiakkaan ympäristöä ymmärtävä tuki on erittäin tärkeä osa luotettavien IT-palvelujen tuottamisessa. 

Joustavuutta asiakkaan tarpeen mukaan
Proactin asiakkaille on tärkeää, että tukipalvelut ovat joustavia. Tukea voidaan antaa ympäri vuorokauden viikon jokaisena päivänä tai vain normaalina työaikana. Vastausaika vaihtelee palvelutasosta riippuen 1–2 tunnista seuraavaan arkipäivään. 

Monta toimittajaa, monta tapaa
Proact voi tarjota tukipalveluja yhden keskitetyn yhteydenottopisteen kautta asiakkaan tarpeen mukaan yhden tai useamman toimittajan ratkaisuille. 

Ongelma haltuun
Proact-tuki on suunniteltu helpottamaan asiakkaiden elämää. Tukitiimit on koulutettu ottamaan ongelma haltuunsa alusta lähtien, olipa aihe ja perimmäinen syy mikä tahansa. Proact toimii yhtenä yhteydenottopisteenä ja tekee läheistä yhteistyötä toimittajien kanssa.

Kriittiset tilanteet
Jos jotain odottamatonta tapahtuu - me tiedämme miten toimia. Olemme toimittaneet tukipalveluita vuodesta 1994 lähtien ja ymmärrämme, että kriittiset tilanteet vaativat erikoistoimia. Kun järjestelmä ei toimi ja tuotanto katkeaa, Proactin tukitiimi noudattaa testattuja ja selkeästi määriteltyjä toimintamalleja. Työskentelemme niin, että asiakkaan kriittiset palvelut saadaan takaisin toimintakuntoon nopeasti ja riskittömästi.

Tekninen tuki asiakkaillemme
Helsinki +358 (0)20 7919 240
Oulu +358 (0)20 7919 270

Voit myös tehdä vikailmoituksen sähköisesti.

Vikailmoituslomake

Vikailmoituslomake