Etähallinta palveluna

Organisaatiosi IT-osaston puuttuva jäsen

IT-palvelun tuottaminen entuudestaan kutistuvilla budjeteilla ja alati kasvavien vaatimusten mukaisesti kasvattavat paineita IT-osastoille. Tällaisiin haasteisiin Proact on kehittänyt palveluportfolionsa, josta palvelujenhallinta on yksi tärkeä osa-alue. Hyödyntämällä Proactin palvelujen hallintaa yrityksesi IT-osasto toimii tehokkaammin ja voi keskittyä oman liiketoiminnan kannalta oleellisimpiin projekteihin.

Proactin palvelunhallinta on ITIL-pohjainen etähallittu palvelu, jonka avulla Proactin asiantuntijat ovat IT-osastosi virtuaalisia jäseniä. Palvelunhallinta-tiimimme tarjoaa keskeytymätöntä 24*7 valvontaa kilpailukykyiseen hintaan.

Proact on arvostettu toimija myös etähallintapalvelujen tuottajana Euroopassa. Asiakkaamme käyttäjätyytyväisyys on meille tärkeää ja pyrimme  aina ylittämään palvelutaso-odotukset.

Ota yhteyttä, niin kerromme miten Proactin palvelujen hallinta auttaa yritystäsi säästämään IT-rutiineissa.

Palvelunhallinta-portfoliossamme on useita tasoja, mistä löydämme varmasti organisaatiollenne sopivimman palvelun. Palvelu on suunniteltu skaalautumaan tarpeiden ja budjetin mukaan, kevyestä monitoroinnista keskeytymättömään liiketoimintakriittisten järjestelmien täyteen etähallintaan.

Tärkeimmät edut

  • SÄÄSTÄ AIKAA

    Vapauta yrityksesi arvokkaita IT-resursseja liiketoimintakriittisiin kehitysprojekteihin

  • SÄÄSTÄ RAHAA

    Pienennä IT-toimintojen kustannuksia

  • LISÄÄ KATTAVUUTTA

    Turvaa yrityksesi IT-palvelujen toiminta ympäri vuorokauden vuoden jokaisena päivänä vaivattomasti ja kustannustehokkaasti.

  • VAATIMUKSET KATTAVA RAPORTOINTI

    Proactin asiakasportaalin kautta yritystason valvonta, hälytykset ja raportit

  • PARANNA PALVELUTASOJA

    Proactin kokenut asiantuntijatiimi takaa sovitut palvelutasot

ASIAKASESIMERKKEJÄ

Fokker Aerostructures Grieg Star Shipping Oslon pörssi
Pixel code